NYX smokey eye kit

Makeup / Permalink / 4
Jag ber återigen om ursäkt att jag har slackat med uppdateringen här. Jag skulle kunna säga att jag inte haft tid, men det vore en lögn. Jag har latat.

Men nu är jag tillbaka på banan igen, lyckligare än någonsin med massa nya fina saker i sminklådorna. En av de sakerna jag fyndade i stockholm var denna fantastiska palett från NYX cosmetics. Jag brukar låta bli att skriva någonting om produkter jag bara har provat en gång, men alltså... jag kan inte låta bli, jag har helt enkelt fått en ny STORfavorit. Jag gjorde en sotning som är både mörk och.. ändå nte. Jag har använt mig av den vita skuggan längst ner till vänster, skuggan längst upp till vänster och den längst upp till höger. Helt enkelt.

Jag föll pladask för den champagne/guldiga skuggan längst upp där till vänster. GUD så fin den var. Men det är svårt att fånga alla detaljer på bild...

I paletten följer också med två läpp...grejjer, som jag inte har provat ännu, men som sagt så är skuggorna LÅNGT över förväntan och hittills... ja, bara bäst.

Jag köpte paletten i "gallerian" i stockholm där de säljer NYX-produkter. Paletten kostar 160 kronor.
 
 
 
Jag har använt;
 

Bas;
Maybelline dream satin liquid
ELF HD powder
Make up store cover all mix
Make up store blush must have
 
Ögon;
Primer; make up store high tech lighter platina
Ögonskuggor; NYX smokey eye kit (och en ljus beige matt från isadora som knappt syns)
Mascara; maybelline the rocket mascara
Eyeliner; Make up store seducted by the dark
Cakeliner; face
Fransar; depend nr. 8
Ögonbryn; isadora eyebrow pencil with brush light brown
 
Läppar;
Läppstift; en GNUTTA Isadora lipstick zinfandel
läppglans; Isadora moisturizing lipgloss purpule de luxe
 
OCH GLÖM INTE...
(ja det är lördag men ÄNDÅ.)
#1 - - Magda/ComaHeart :

hej! jag har en fråga. du vann också biljetter i isadoras eurovision-tävling, va? har du fått dina biljetter än?

Svar: Hej! Jag vann ju biljetter till jury-finalen, och NEJ jag har inte fått dem fastän jag har bett en extra gång om dem... dudå??
Nicolina Viklund

#2 - - Magda/ComaHeart :

nä, inte jag heller. vann ju biljetter + hotellnatt. har mailat två gånger... men jag vet inte ens var jag ska bo! himla dåligt

Svar: Men så sjukt! Får man inte det som vart lovat ska man väl lräva en sjujäkla kompension? För dehär börjar verkligen dra ut på tiden!
Nicolina Viklund

#3 - - Magda/ComaHeart :

ja, det tycker jag verkligen! jag menar... två biljetter till stora finalen + en hotellnatt är ju värt en del... två biljetter till juryfinalen är ju inte heller billigt! och jag har liksom lagt ut 2000 kr på tågbiljetter till malmö också. känns ju skitkul om man slängt dom i sjön....

Svar: men harregud, då håller jag tummarna lite extra mycket. Någonting måste ju vara fel, jag menar det var ju ganska många som såg reglerna och vinsterna angående dendär tävlingen... nej vi håller tummarna, och annars får dom helt enkelt kompensera oss. MASSOR ;)
Nicolina Viklund

#4 - - Magda/ComaHeart :

ja, nåt är det ju... och ja, det får dom verkligen göra isåfall!

Till top