Smokey look kit

Makeup / Permalink / 2

NYX soft matte lip cream amsterdam
 
Alltså, jag älskar denhär paletten så förbaskat mycket, NYX smokey look kit. Den är BÄST!
Inte bara att det är skitsnygga färger i paletten (och två läppglans inbygda) utan skuggorna är SÅ lätta att skugga. Skuggorna är pudriga och härliga, knappt så att det går att beskriva ordentligt; men om du tycker att sota är svårt borde du absolut investera i en sådan här palett. Paletten kostar 165 kronor och säljs på bland annat eleven.se och på gallerian i stockholm i butik, det var där jag köpte min. Längst in i gallerian i stockholm finns det en liten NYX-hörna som bara är hur mysig som helst, och en av mina ABSOLUTA favoritbloggerskor Frida Skoglund jobbar där ibland.
 
I can't tell you how much I love this palette, NYX smokey look kit, it realy is the best. Not only do the colors look GREAT, but they're SO easy to apply and blend. So if you have troubles with the blending you really should get this palette.
 
Eye:
NYX smokey look kit,
isadora inliner black,
make up store multi lash mascara,
depend nr. 8 lashes.
 
Lips:
NYX soft matte lip cream Amsterdam.
 
 
#1 - - Maria:

Älskar läpparna!

Svar: Tack snälla! Dendär läppkrämen är förbaskat snygg!!!
Nicolina Viklund

#2 - - Emelie:

Oj gud, vad du är vacker! O vad begåvad du är att sminka dig! :) Kram!

Svar: Men tack snälla, shit vad glad jag blir! <3
Nicolina Viklund

Till top