Sensation white

Makeup / Permalink / 0
 
 
 
Hellow alla fina! Fick en request här om dagen av fina Isabelle som skulle på sensation white! Vitt är någonting jag använder ofta till sminkningar, dock inte på hela ögonlocket. Vill man att den vita färgen ska vara riktigt vit måste man använda primer under. Eller om man vill vara lite bananas, go crazy och gör som jag gjorde här; en vit eyeliner som bas under den vita ögonskuggan. Den ramade jag in med en varm brun färg i ögongloben och en rätt tjock svart eyeliner. Och bara för att jag kände mig extra galen idag gjorde jag den bruna eyelinern under ögat (med ögonskugga och en fuktig pensel). Sen tycker jag att det är SÅ tufft att ha röda läppar på ett event då man ska klä sig i vitt ;) So here you go!
 
Jag har använt;

Bas:
Loreal true match minerals
(Har kört iväg alla andra basprodukter, så det fick duga!)
 
Ögon:
Isadora kajal white
Make up store microshadow white
Isadora eyeshadow palette matte chocolates
Make up store eyepencil seducted by the dark
Elf cream eyeliner ivory (det vita strecket under eyelinervingen, ögonskugga går också bra!)
FACE cakeliner
maybelline the rocket mascara
(DAMN att jag inte hade lösfrallor!)
 
Läppar:
NYX soft matte lip cream amsterdam
 
Till top