Ardell demi wispies lashes, mina favoriter.

Makeup, Produktrecensioner / Permalink / 1
 
Jag vet att jag har använt dessa fransar extremt mycket på olika makeuper på sistonde, men de passar lixom till allt! De har blivit mina absoluta favoriter av alla ögonfransar jag testat. Annars har jag använt Ardells 116 och ytterfransarna 305 mycket- men dessa klår allt, iallfall på min ögonform. 
 
Jag rekommenderar alltid att köpa fransar med de "osynliga" banden. (Bandet = Där man lägger limmet på fransarna). De lösfransarna som har ett tjockt svart band är oftast väldigt stela och har mycket lättare att lossa under kvällen. Ardells demi wispies-fransarna är dock väldigt mjuka med det "osynliga" bandet och har aldrig svikit mig under någon gång jag har burit dem. Jag har dessutom återanvänt ett par fransar säkert 15 gånger hittills (de på bilden är dock oanvända).
 
Här kommer lite bilder då jag har använt fransarna.
 
 
 

Ardell demi wispies kostar ca 69 kronor, jag brukar beställa dem från lyko.se då jag inte hittat dem i någon butik i Umeå.
#1 - - Sofies skönhetsblogg:

Hittade precis din blogg av en slump när jag sökte efter swatches på ett Eyedust från MUS! Glad att jag hittade den för din blogg är superfin! :D

Svar: Åååh vad roligt!! Kul att ha dig här!! :D
Nicolina Viklund

Till top