Flormar long wearing lipgloss.

Makeup / Permalink / 0

För... längesedan fick jag den glada överraskningen att få ett rosa läppglans från Flormar i min glossybox! WEI! Jag fotade lipglosset det första jag gjorde, innan jag ens öppnade det.



...och då jag öppnade läppglanset, ser jag detta. Broken! Suck, men sådant händer, saker går ju faktiskt sönder i frakten ibland! Och då jag skickade en bild på min trasiga produkt till glossybox sa dem att jag såklart skulle få en ny produkt.



Och vad händer? Jag får ett till trasigt lipgloss. Så jäkla trist! Det ena läppglanset till vänster har ju gått sönder i glaset helt och hållet. På det andra läppglanset (till höger) är det själva doseraren som har gått sönder- så det är som en öppen burk med läppglans- som läcker överallt.

 
SÅ synd på att så fint läppglans.
 
Jag kommer aldrig mer att köpa något lipgloss från Flormar, jag skulle helt enkelt inte våga lägga det i någon väska då det verkar finnas en rätt stor chans att de går sönder.
 

PS! Tack till Glossybox som har lovat att skicka mig ÄNNU en kompenseringsprodukt (jag sa att jag inte ville ha något till lipgloss). Utmärkt kundservice varje gång :)
Till top