Macadamia healing oil treatment

Makeup / Permalink / 0
 
Ännu ett hårtips!!!
 
Hårolja var något som skrämde mig i flera år, men Macadamias hårolja har helt och hållet ändrat min åsikt.
 
Jag hatar fett hår. Jag har många gånger i mitt liv fått grov panik över att mitt hår ser flottigt ut längs hårfästet- trots att jag vet att det är nytvättat. Jag tycker inte bara att det ser äckligt ut, det KÄNNS. Hela tiden. Det är en mani jag har med andra ord. Men Macadamias hårolja känns INTE oljig väl i håret. Det är som att håret suger in all näring direkt och bara lämnar håret glansigt och återfuktat.
 
En annan minipanik jag har med hår är då håret ligger nedtyngt, platt och slickat längs huvudet- ett resultat jag har fått av många andra håroljor. Men den här håroljan blir på något vis tyngdlös i håret och lämnar det livfullt istället för nedtyngt.
 
Med några droppar av den här oljan i håret får du ett lättkammat, följsamt, livfullt och framför allt- glansigt hår. Den doftar också så gudomligt att jag har övervägt att smaka på den. Exakt vad den doftar kan jag inte sätta fingret på, men det är defenitivt inte åt det söta hållet- precis i min smak!
 
Håroljan är visserligen ganska dyr, men jag tycker absolut att den är värd pengarna. Macadamia healing oil treatment finns att köpa på eleven.se. På bilden ser du min 300 millilitersflaska som går för 590 kronor, och den mindre 30 millilitersflaskan kostar  kronor. Det finns också en "mellanstorlek" på 125 milliliter som kostar 329 kronor.
Till top