Smokey gold.

Makeup / Permalink / 6
(Det här är ett tidsinställt inlägg).
 
Hej alla!
Jag är FORTFARANDE sjuk, kan ni förstå så galet? Min förkylning har inte släppt sedan den 25 JANUARI. Jag har dock käkat antibiotika och kunnat jobba hela tiden- tills förra veckan då febern kom som en bomb. Nu gäller bara vila och vatten, hur mycket det än suger. Jag ska också få fara och röntga lungorna och göra lite tester, det kan vara något knasigt med dem.

Hur som helst, jag tycker inte om att sminka mig då jag är sjuk, så tills jag blir bättre kommer jag ladda upp med lite äldre looker. Här kommer en intensiv guldig look som jag gjorde för ganska precis ett år sedan.

 
Jag har använt:
 
Bas:
Maybelline dream satin liquid foundation
ELF HD powder
ELF mineral eyeshadow elegant (som highlight på kinderna)
 
Ögon:
Make up store high tech lighter platina
ELF studio pigment eyeshadow golden goddess
Isadora eyeshadow palette matte chocolates
Make up store eyepencil seduced by the dark
FACE stockholm cakeliner
Maybelline cat eyes mascara
Isadora eye brow pencil with brush light brown
#1 - - Felicia - Drömmen om att bli Fotograf:

sv: Tack så himla mycket det betyder verkligen allt för mig!! <3
Riktigt fin sminkning haha önskar att jag var hälften så bra!! =)

#2 - - Linnéa Alpsten:

Men åh vad jobbigt! Hoppas du börjar bli bättre snart :) Jättefin sminkning också, du är otroligt duktig!

Svar: ja huvva, det hoppas jag också!!!Tack snälla! Och detsamma! Jag läser din blogg också!
Nicolina Viklund

#3 - - Katta:

Hej , fin blogg :D Kolla gärna in på min ny startade blogg där du får läsa om allt som händer runt om i ridsporten :) Kram!

#4 - - TIDSTJUVEN:

Oooh, galet snygg sminkning! :D Önskar att jag också var sådär bra på smink.

Svar: Tack snälla!!! Övning ger färdighet, kämpa kämpa :D
Nicolina Viklund

#5 - - Tess:

Snygg sminkning! :) Kram

Svar: tack snälla!
Nicolina Viklund

#6 - - Johanna - A dream as a model ♥:

så snyggt :D Och vilken härlig blogg du har :D

Svar: Tack snälla! Och detsamma!
Nicolina Viklund

Till top