Make Up Store Lipstick Obsess

Makeup, Produktrecensioner / MUS lipstick, MUS lipstick obsess, frosty lipstick, frosty purple lipstick, lipstick obsess, make up store, make up store lila läppstift, make up store lipstick, make up store läppstift, make up store obsess, make up store purple lips, make up store purple lipstick, obsess / Permalink / 1
 
Ett av många favoritläppstift jag har kommer ifrån Make Up Store och heter Obsess. En riktigt knallig kall lila ton med frostig finish. Jag förstår om många får lite 80/90-tals känsla, och visst, det förstår jag. MEN. I still loooove it. Lila är för jäkla härligt!
 
Jag tycker Make Up Stores läppstift drar lite åt det torrare hållet, vilket gör att de sitter som berget. Jag brukar dock alltid använda läppenna under läppstiftet. Jag brukar använda en transparant läppenna då jag inte vill sabba färgen som jag tycker är så tuff!
 
PS! Mamma, du har också det här läppstiftet ;) <3
#1 - - Anna:

Snyggt!

Till top