Purple

Makeup / Ardell, ardell, ardell demi wispies, ardell wispies, black kajal, bridal makeup, colorful makeup, isadora, isadora inliner, isadora inliner kajal, lila, lila grå makeup, lila grå sotning, lila makeup, lila silver, lila silver sminkning, lila sminkning, lila ögonsminkning, makeup revolution, purple, purple eye makeup, purple grey smokey eye, purple makeup, purple makeup look, purple silver smokey eye, purple smokey eye, revolution, revolution eyeshadow, revolution eyeshadow palette, revolution eyeshadows, revolution makeup look, revolution ultimate collection / Permalink / 1
 
Jag vet att jag gjort sådannahär sminkningar tidigare flera gånger, men jag ÄLSKAR dem. Speciellt i lila. Det är så jäkla snyggt med en ljusare färg mitt på locket. nomnomnom. Skuggorna kommer ifrån Revolution-paletten jag visade för några dagar sedan. Ovan har jag ringat in vilka färger jag använde.
 
Jag har använt:
 
NYX jumbo eye pencil Milk
Revolution ultimate collection palette
Face Atelier cake liner black
IsaDora inliner kajal black
Ardell demi wispies
 
 
#1 - - Linnéa Alpsten:

Otroligt snyggt! :D

Svar: Åh tack! :D <3
Nicolina Viklund

Till top