OOOMPH 😍

/ Permalink / 0
Hej snyggingar! Idag fĂ„r ni dregla övet en bild pĂ„ vĂ€rldens snyggaste tjej som jag fick sminka för ett tag sedan. PĂ„ mitt Ă€lskade jobb som Makrup-Artist pĂ„ Gloss trĂ€ffar jag mycket goa kunder, och hĂ€r Ă€r en av dem. Jag fick pretty much fria hĂ€nder dĂ„ jag skulle sminka Hanna, och vi ville (sĂ„klart) bĂ„da tvĂ„ att det skulle handla om en massa jĂ€kla smink! Hanna kam bĂ€ra upp allt i min Ă„sikt, sĂ„ vi gjorde en kallare sminkning med en sjukt snygg grĂ„/lila skugga och sĂ„klart lite svart. Till det gjorde vi en dubbel eyeliner, en lila och en svart- med glitter över den lila! Vi sparade inte pĂ„ krutet med andra ord och slutresultatet vart sĂ„ sjukt bra! 

PĂ„ bild Ă€r det sĂ„klart svĂ„rt att se hur snyggt det egentligen var, dĂ„ mycket försvinner. Vi la en hel massa contouring och grejer ocksĂ„ som var sĂ„ förbaaaskat snyggt. 
Jag har anvÀnt:
Gloss Cosmetics under cover concealer
Face Atelier Ultra Foundation Honey
Face Atelier Ultra Powder
The Balm Bahama Mama Bronzer 
The Balm Frat Boy Blush
The Balm Mary-Lou Manizer

Ögon:
The Balm Put a lid on it eyeshadow primer 
Gloss Cosmetics eye and lip primer
Gloss eyeshadow pop art
Gloss eyeshadow ooomph 
gloss eyeshadow blackest black
gloss eyeshadow transition 
Gloss eyeliner purple orchid 
sleek glitter eyeliner (den lila)
Face Atelier cake eyeliner black 

LĂ€ppar:
Gloss cosmetics lippencil rosewood
gloss cosmetics lip gloss miss marielle  
Till top