Jelly Pong Pong Lip Blush

Makeup, Produktrecensioner / Permalink / 1
Då jag varit sjuk länge har jag inte viljat använda någon makeup- speciellt inte på läpparna då jag fortfarande känner mig som en vandrande bakteriebomb. Så istället för att se denna produkt på läpparna får ni se den swatchad på min underarm.
 
Möt Lip Blush från Jelly Pong Pong. Ett helt fantastiskt mjukt och återfuktande lip-stain som innehåller bivax, som glider på skönt på läpparna. Till vänster på bilden har jag bara duttat på liiiiiite produkt- och sedan suddat ut med fingret. Till höger har jag målat med pennan i raka streck.
 
Jag kommer leva i denna produkt i höst tror jag. Och nog för att jag älskar PANGröda läppar, tror jag att jag mestadels kommer att använda den som jag har använt den till vänster. Bara några duttar på läpparna- och därefter sudda ut det med fingret, bara för att få en liten hint av hallonröda läppar.
 
Kostar ca 129 kronor.
#1 - - Anonym:

Snyggt.

Till top