Citrine Gold

Makeup / Permalink / 0
 
 
Hej Lördag! Jag hoppas ni alla har det bra!
 
Jag har haft en riktigt mysig dag med aningen för mycket gotta ikväll, haha. Middagen bestod av hemmagjorda lyxiga gormeburgare som knappast är sådär kalorisnålt. Till gormeburgare blir det såklart obligatoriskt med öl, och därefter har vi gottat både godis och glass. Så nu ligger jag som en strandad val i soffan och försöker komma på hur jag ska gottgöra min kropp imorgon. Tills dess ska jag inte röra mig en jävla millimeter.
 
Jag har använt:
 
Make-Up Studio eye primer in box
Make-Up Studio brow powder dark (på brynen och som ögonskugga)
Make-Up Studio eyeshadow 428 (brun)
Make-Up Studio lumiére eyeshadow Citrine Gold
Make-Up Studio eyeshadow 106 (ljus skimrig)
Make-Up Store Microshadow Pollution (svart ögonskugga)
Ardell demi wispies
Till top