Gold Apricot

Makeup / 50s makeup, blue eyes makeup, blå ögon smink, gold apricot, make up studio, make up studio 4d false lash effect, make-up studio, makeup for blue eyes, shiny effects, sminkning för blå ögon, soft makeup, sommarsminkning, summer makeup / Permalink / 0
 
Hej vår, harreguuuuud vad du är efterlängtad! Att solen tittar fram gör verkligen SÅ mycket. Allt blir bättre på något magiskt vis. Jag kör därför en enkel makeup idag. Just den här skuggan tycker jag är helt MAGISKT vacker och jag har också provat att (väldigt sparsamt) använda den på kinderna, vilket är otroligt vackert. Som ni ser har jag ändrat min ögonfärg på den sista bilden, bara för att visa er att den här typen av färger är OSLAGBAR till blå ögon. Making them POP!
 
Jag har använt:
Make-Up Studio Eye Primer
Make-Up Studio Shiny effects eyeshadow Gold Apricot
Make-Up Studio eyeshadow 106 (ljus skimrig)
Make-Up Studio Brow Powder Dark (på brynen och som eyeliner)
Make-Up Studio 4D Lash Effect Mascara
Ardell demi wispies
Till top