Summeryyyy!

Makeup / Permalink / 0
 

Hej godingar. Ser ni vad brun jag är?! :D All fake. And i LOVE it! Haha eller nja, jag är ganska brun under också. But still! Haha löshår, lösfransar, fejkbränna och snart lösnaglar. haha haters gonna hate.
 
Jag har iallafall vart ganska tråkig med sminket den sista tiden. Då jag börjar bli brun blir jag mindre och mindre sugen på att bära så mycket smink. Jag blir väldigt osugen på färg och sådant överhuvudtaget då jag är brun, så nu får ni se fram emot fräsha sommarlooker istället!
 
Jag har använt:
 
Bas
TVÅL loose mineral foundation
Make-Up Studio bronzing mousse (kolla vilken fräsh gloooooow den ger!!!)
Make-Up Studio bronzing powder luminere
Ögon:
Make-Up Studio bronzing mousse
Make-Up Studio fluid eyeliner sparkling black
Make-Up Studio mascara 4d false lash effect
Eldora false lashes h151
 
Läppar:
Läppar: make-up studio lipgloss glamorous nude
Till top