Glitter Lips!!!!!!!

Makeup / Permalink / 0
(min fina kollega Heidi har sminkat mina läppar på denna bild! <3 )
 
Här mina vänner, detta är bland det absolut SJUKASTE jag har sett!!!
 
På mina läppar finns ett genomskinligt lim, och glitter. Inget annat. Bara rent och skärt glitter som är heltäckande! HELT fantastiskt!
 
Man börjar med att applicera ett tunt lager lim på läppen, en läpp i taget. Därefter duttar man på glittret. Och så är det klart. Världsmycket sparkle sparkle, och det sjukaste är hur bra det sitter! HELT vansinnigt är det. Jag drack en hel burk celsius och inget rubbades. Min chef käkade kebabrulle utan att det rubbades. Man kan ta fingret och gnugga mot läpparna och ingenting rubbas.
 
Haha som ni märker är jag helt blown away av detta. Glitter Lips lanserades idag på Gloss Cosmetics i Umeå, där vi nu kör glittertema hela helgen! En applicering av Glitter Lips kostar 20 kronor, och om du väljer att köpa Glitter lips så ingår det applicering. Det finns ett grymt utbud av färger, och vad jag vet har några färger redan tagit slut på Gloss, så skynda fynda innan de tar slut ;)
 
Glitter Lips kostar 169 kronor. (Lim, applikator och glitter medföljer).
Till top