Make-Up Store Durable Eyeshadow Mousse Gold Glam

Makeup / Permalink / 0
 
En nyfunnen favoritskugga har vi här dagen till ära. Jag bara måste gå in närmre på den!
 
Detat är alltså en mousse/kräm ögonskugga i snygg guldfärg. Jag tycker att mousse-skuggor ibland kan vara för pudriga, nästan så de ser kakiga ut- men den här är ganska mjuk, i konsistensen- på ett bra sätt. Jag applicerar skuggan med fingrarna då jag tycker att det är lättast. Jag tycker att den är extremt lätt att få jämn, så har man problem med att få ögonskuggan jämn är det här en skugga att satsa på.
 
På bilderna från gårdagen har jag lagrat skuggan i flera lager för att få den ännu mer intensiv, men ändå är den inte hälften så snygg på bilden som den är i verkligheten. Man känner sig som världens lyxpaket med denna på! ;)
 
Jag såg att Linda Hallberg också hade skrivit gott om skuggan, "...sitter verkligen sviiiinbra, vi snackar brutalt gnuggvänlig och dessutom vattenfast". Jag kan inte annat än att hålla med.
 
Fast plånboksvänlig är den inte direkt på 450 kronor per skugga. Men för dig som söker en ögonskugga som är lätt att applicera, sitter som sten och är snygg för sig själv, slå till!
 
 
Finns att beställa på make-upstudio.se.
Till top